Service Desk

Vår Service Desk hjälper era medarbetare med alla deras dagliga IT utmaningar.

Teknisk support tillgänglig 24/7

Våran Service Desk tar hand om alla era IT ärenden eller fungerar som en 1:st line till er interna IT avdelning. I botten använder vi ett avancerat ärendesystem för att strukturera alla processer.

Som kund får ni tilgång till en portal där ni kan följa era ärende, göra beställningar och övervaka projekt.

Vår Service Desk tillhandahåller följande:
  • Support - Vi hjälper användare med alla vardagliga IT problem och utmaningar.
  • Jour - Utanför kontorstid finns möjlighet att kontakta jourhavande tekniker.
  • Installation - På bokade tider utför vi installationer och ärende som vanligtvis tar lite längre tid.
  • Utbildning - Vi kan hjälpa till att utbilda er personal i specifika IT system.

Tillgång till en effektiv support ger ökar produktiviteten hos medarbetare

KUNDER

Några vars förtroende vi fått

Intresserad

Skicka ett meddelande så hör vi av oss för vidare diskussion